Jalan-jalan at The Parc Setia Eco Hill

9:25 AM

Morning uoollss... hari Isnin korang jangan duk blues sangat lah kan.. haip2 cergaskan diri anda. aku pun tengah duk cergas nak update aktiviti hari sabtu baru2 ni.. hehehe semangat uolls... sebab nak simpan moment dalam blog ni.. Qebal pun dah pandai mama snap banyak2 nanti masuk dalam blog mama.. hehehe very clever boy.. Ok pagi sabtu tu aku dah plan memang nak pergi sini.. ala dekat umah jer.. sebelum ni kalo pergi tak pernah singgah sebabnya panas.. hahah aku kan puteri lilin.. skrg ni kalo panas mesti aku gatal2.. dah berjangkit ker dengan akak aku yang puteri lilin tu.. heheheh... so aku g pepagi sebab punya tak nak panas.. nasib tak panas.. cuma cuaca la jerebu skit.. selamat lah kan... muahahha.. 

Aku nak citer skit The Parc Setia Eco Hill ni... Setia Eco Hill ni adalah pembangunan pembandaran yang terletak di Semenyih.. Kira baru bukak la tempat ni.. sebab duk tengah membangun.. kalo korang dari Semenyih memang dekat dengan Tesco Semenyih.. kawasan memang besar.. tapi cantik lah macam ala2 township gitu.. so orang2 Semenyih nak beriadah boleh la datang sini kan.. ahhh sapa nak beli rumah pun boleh sini tapi rega nauzubillah mahal.. hahahah 300k ok.. ok aku tak mampu.. heheheheh kalo ada apartment insyaAllah aku & en papa nak beli.. macam banyak duit jer mama Jue ni khennnn... Dah la korang layan lah gambar2 yang aku snap dari my new toys tu.. ahakkkk...

Dedua beradik sangat teruja ok...

Siap berlari terus g playground ni yer.. tinggal la terkontang kanting mama papa..

Jom Xplore....

Best tempat ni.. 

Sini pun bebudak banyak duk main.. pusing2 apa ntah.. 

Hahh ini tempat Qeram suka.. heheh cute jer lady bird tu...

Play Play lah korang sampai berpeluh yer anak2.. 

Hahh ni nak memanjat ke bukit tu.. berpeluh jugak la ehhh...

Hahahaha muka mama papa dah semput. dedua beradik berlari naik atas.. ciss kena tinggal...

Tinggi 92.1 Meter yer.. semput jugak sampai berpeluh2 la.. hahahah

Hambek besar.. see permandangan jerebu dibelakang.. 

Banyak bangunan tengah duk naik.. harga huhhh mahal nak mampus.. 

Pix ni jer berempat yer.. anak2 lari abis.. ggggrrrrr

Last2 mama papa jer pulun selfie...

Masterplan dia.. besar kan...

Di area atas bukit tu.. 

Ok dah nak turun.. Qebal dah lari.. adik malas nak jalan.. so en papa silalah dukung..

Turun jer main lagi... 

Tengok hat kecik pun pulun la panjat.. tak ingat dah mama dia..

Macam biasa mama posing jer...

Posing depan cage ni.. tinggi.. mama tak main pun.. bebudak & papa jer duk main

Tengok budak kat belakang tu.. bukan main yer..

Apabila papa dah jadi budak2..

hishhh tak pernah jumpa mainan gini kot... yer lah zaman dulu dia kata takder gini..ok kesian...

Tengok Qebal sampai atas tu yer... takut mama... 

Dekat 2 jam jugak la kami kat sini.. macam biasa Qebal tak nak balik.. nanti kita mai lain.. seronok sungguh sampai masuk keta reyau... ok next jalan2 nanti daku update... 

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook