Resepi Noxxa

Fusilli Goreng Noxxa

2:00 PM

Hai uolls.. ok aku nak share resepi fusilli goreng noxxa... dah rajin pulak aku memasak ni.. memang mengembang2 lah laki bini kalo macam ni.. kemarin kan aku EL.. so aku masak la fusilli goreng untuk Qeram.. sebab dia tak lalu makan nasi.. mana nak tau dia suka makan kan.. ehh memang dia makan.. lapar kot sebab tak makan nasi.. pehtu petang tu dah tak nak makan.. tekak sakit balik lah tu.. alahai.. sian dia.. ok jom tengok cara2 masak fusilli goreng dalam periuk noxxa.. 

Rebus fusilli dalam HP 4 minit dalam noxxa.. cepat uolls.. tak payah duk tengok api dah.. hehehhe... lepas masak release kan wap dia.. n toskan.. 

Kita tumiskan kan bawang putih sehingga garing.. stir fry tau.. 

Setelah itu masukkan sosej dipotong nipis2. goreng sehingga sosej masak.. masukkan serbuk lada hitam & carrot... kacau sehingga sebati.. *korang nak letak air skit pun bleh.. depend korang la yer.. 

Masukkan fusilli yang direbus tadi & gaulkan semuanya.. masukkan garam & juga perasa...

Dah siap... kita off & keep warm jer fusilli ni.. cepat & pantas yer... 

Sorry ayat macam pelik jer resepi ni.. ahakkk.. aku pedulik apa.. step dia yang penting yer dokk...

MamaJue & PapaMimi Story

/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook