Jalan-jalan @ Gunung Jerai

9:01 AM

Raya ke 3 dah tak tahu pergi mana.. lepas beraya umah Yat Husna, aku tepon semua kawan pakat2 tak angkat.. so aku ajak en papa pergi gunung Jerai.. ritu pergi tak dapat nak naik.. ada tanah runtuh kot.. tapi kali ni harap sangat dapat naik.. Hehehe finally sampai jugak.. saja nak bawak en papa pergi jalan2 kat situ.. aku ni nama jer orang kedah tapi bleh bilang dengan jari berapa kali naik.. nak naik pun agak mencabar la 12km jer pun dari kaki gunung tapi aku risau.. kan gunung berbelok kiri kanan.. phewww.. nasib auto kalo manual sure aku drive asyik kebelakang jer la.. heheheh..

Jom la layan gambar sekitar Gunung Jerai.. kat situ kalo korang nak bermalam disana ada hotel yer.. rate harga aku tak sure.. korang leh tengok web The Regency Jerai Hill Resort.. Sesapa nak merasai pengalaman menghijau boleh la datang ke sini... 

Tinggi tak?? tak kan...

3 Hero I H

Us....

Time ni panas lit lit.. selfie la kerja kami...

Kat bawah tu nampak bendang.. tp dah petang nampak kabus lerr

Lagi nice view...

Dengan adik aku.. haiyaaa aku dah kemetot... adik dah makin tinggi...

Bunga2 pun segar yer.. en papa mcm flower man dah...

Rayban mesti pakai sebab panaihhhh....

Cantik kan kawasan ni...

Mama Papa... 

Bunga lagi.. asal bunga ni jer hidup ehh... tetiba baru perasan tau..

Ada playground kat atas ni.. dengan swimming pool tapi tak snap plak ramai sangat orang mandi situ..

Ni chalet kat gunung jerai tu.. korang datang ramai2 bleh berkelah tau..

Qebal kalut tak nak balik.. so kena ubah angin dia main dengan patung rusa ni.. adik macam biasa larikkk.. 

berselfie sungguh laki bini ni.. 

Telaga tok sheikh tu aku tak pergi macam scary jer.. gagaggaga

Dia suruh snap pix kat sini.. nak masuk dlm blog mama.. bukan main kan budak ni..

Aku dengan adik aku yang dia rasa sangat comel.. hekhekhek..

Ehh dah abis gambar.. banyak lagi sebenarnya malas nak taruk semua kan.. kalo korang dah ada di kedah datang la gunung jerai.. <--- tetiba promote plak.. *____*

MamaJue & PapaMimi Story

/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook