Resepi

Cucur Ikan Bilis

3:00 PM

Ini citer malam bila aku dah lupa.. this week aku keja makan jer.. sebab hati tengah sakit.. so aku bantai jer makan sampai lupa tentang keberatan aku.. udah la kat opis diskodeng dek cctv.. cis cis.. lagi aku nak cabut dari sini cepat2 tau.. tebaq resume.. dah lama dah.. sana sini aku tebaq ok.. wish me luck untuk keluar dari sini.. memang hati dah zero kat sini.. keja macam dah tak iklas.. ehh stop la pasai citer tu.. aku nak citer cucuq ikan bilis ni.. Cucuq ni en papa la request.. aku ok jer.. buat jer.. 4 beranak makan.. abis licin.. wahh laku jugak cucuq ikan bilis aku ni.. hohohoho....

Setelah digaul mesra... macam menarik kan.. 

Tapi aku heran betui awat tak jadi bulat ni.. dah macam2 bentuk aku tengok.. pedulik apa makan masuk dalam perut jugak.. ^______^

Tetiba kepingin nak makan hot pot potatoes.. aduhh dah lama tak buat.. dengan melting cheese kat atas kentang.. walaweh... telan ayaq liuq!!!

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook