Resepi

Puding Kastard Warna-warni...

3:36 PM

Puding ni aku buat utk Majlis Cukur Jambul Izni Aisy Hakimi & Majlis Hari Lahir Iqbal Haiqal... Alhamdulillah sedap & habis licin... :) Thanks to kak Suhaida sebab aku dah ambik resepi kat dalam blog beliau.. DARI SINI

3 colour sebenarnya nak wat.. tapi jadi 2 jer.. sebab dah salah pilih pewarna brand.. yang kaler oren tu jadi masam orange.. terus aku buang..

Agar-agar warna yang dipotong dan disatukan..

Puding Kastard Warna-warni yang telah siap..
Dapat 2 bekas..

Psstt : Banyak lagi kelemahan masak puding ni.. My sis komen katanya kurang manis...(takkan aku nak letak gula banyak2 kot)... Kaler kastard kena bagi terang lagi.. (dah kastard tu tak nak jadi kaler kuning nak salahkan tuan yang buat or salahkan tepung tu) hahahah melawan.. Mentang-mentang la kakak aku tu pandai masak.. nak komplen jer.. hehhehe... takper lepas ni aku cuba wat lagi.. :)

/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook